Bootje varen, theetje drinken - Reisverslag uit Burnaby, Canada van Ab en Marianne Duijl - WaarBenJij.nu Bootje varen, theetje drinken - Reisverslag uit Burnaby, Canada van Ab en Marianne Duijl - WaarBenJij.nu

Bootje varen, theetje drinken

Door: Ab

Blijf op de hoogte en volg Ab en Marianne

03 Juli 2015 | Canada, Burnaby

Gisteravond nog even een prachtige zonsondergang gezien. Op de foto komt het al goed uit maar op de video is het veel beter te zien. Dit gebeurde tijdens het kaarten en ik had net het eerste potje gewonnen. Als je dan uit je concentratie wordt gehaald is het natuurlijk niet goed. Het tweede potje dus verloren, zodat Marianne nog steeds met 1 puntje voorstaat, 12-11. (ACH ZIELIG !!!!!! Marianne)
Vandaag de laatste dag op Vancouver Island. Op 8 uur opgestaan en op het gemak om kwart over 9 vertrokken naar Swartz Bay, het vertrekpunt van de ferry. Even voor tienen reden we de ferry op voor een 1 uur en 40 minuten durende overtocht. De eerste drie kwartier was het laveren tussen de vele eilandjes en het laatste uur was de rechte oversteek. Gelukkig weer mooi weer zodat we op het zonnedek volop konden genieten.
Eenmaal weer op de vaste wal was het nog ruim 40 kilometer naar Burnaby waar de camping is. Na de incheck en de camper op de plaats te hebben gezet zijn we gelijk het zwembad ingedoken. Heerlijk even afkoelen.
Geluncht en daarna lekker niks meer gedaan. Het is echt te heet om nog enige activiteit te ontplooien. Na een tukkie plannen gemaakt voor morgen. We gaan Grouse Mountain bezoeken. Wat dat precies is weet ik ook niet, maar hoor je morgen wel. De batterijen voor de camera’s liggen alweer op te laden!
We gaan vroeg weg als het nog enigszins aangenaam is. Een dagkaart voor de monorail en verder al het openbaar vervoer hebben we al gekocht dus we zijn er klaar voor.
Dadelijk nog even het zweet van ons afspoelen onder de douche en dan verder relaxen. Ik heb er dikke voeten van gekregen. En ik dikke ogen. Ik barst van de slaap. Komt ook door de warmte hoor. Ben anders nooit zon slaapkop. Haha.

  • 04 Juli 2015 - 16:04

    Ton Van Der Weerd:

    Hoi, hoi,

    Prachtige kleuren. Ab, zorg wel dat je wint.
    Iedere keer als ik die auto op de foto zie denk ik, wat een joekel man.
    Nog even geloof ik en dan is het weer voorbij.
    Je kunt het wel heet hebben maar hier is het ook wel aardig. Vandaag 36!!
    Wil en ik gaan maandag naar Zakynthos voor een weekje.

    Nog veel plezier.
    Ton.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ab en Marianne

Actief sinds 23 Mei 2015
Verslag gelezen: 195
Totaal aantal bezoekers 10224

Voorgaande reizen:

30 Mei 2015 - 07 Juli 2015

Camperreis Canada Marianne en Ab

Landen bezocht: