Voorbereiding op de reis - Reisverslag uit Veenendaal, Nederland van Ab en Marianne Duijl - WaarBenJij.nu Voorbereiding op de reis - Reisverslag uit Veenendaal, Nederland van Ab en Marianne Duijl - WaarBenJij.nu

Voorbereiding op de reis

Door: Ab

Blijf op de hoogte en volg Ab en Marianne

29 Mei 2015 | Nederland, Veenendaal

Zo, we zijn er klaar voor.
Na maanden van voorbereiding, zoals informatie verzamelen, route bepalen, overleggen met Roderick van Go Canada, instructies lezen over de camper etc., zijn de koffers gepakt.

Enkele weken geleden leek er even een kink in de kabel te komen door dat moeder Ripzaad haar heup brak en in het ziekenhuis werd opgenomen. Na de operatie ging het nog niet van een leien dakje, maar langzaam werd het weer beter. Na een gesprek met de verpleeghuisarts besloten we toch maar te gaan.

De afgelopen week de koffers gepakt. Gelukkig mogen we 30 kilo per persoon meenemen! Als je alleen al naar de opladers en andere elektronische toebehoren bekijkt, dan slaat de schrik om je hart. Wat zijn we toch afhankelijk geworden van al deze apparatuur. Laptop, telefoons, iPod, eReaders, videocamera, fotocamera, etc. En allemaal verschillende opladers. De zak met die spullen weegt 6½ kilo inclusief verlengkabels en wereldstekker,

Nog even de laatste papieren er bij, de laatste Irish coffee en mijn telefoon opladen. Daarna gaan we maar slapen.

Morgenochtend om 8 uur staat Wim voor de deur om ons naar Schiphol te brengen. We vliegen om 12.40 uur. Eerst nog even wat tijd door brengen met Mila en Melle (en uiteraard Esther en Wouter) en dan mogen we de VIP lounge in van Air Transat. We vliegen Option Plus, vandaar de 30 kilo pp!

• 29 Mei 2015 - 20:53

Henkj En Sari Notenboom:

Hallo Ab en Marianne,

Wij wensen jullie een fantastische reis.

Henk en Sari

• 30 Mei 2015 - 00:17

Piet En Gerda:

Geweldig zo'n reis maken.
    Fijne vakantie en tot ziens.